آیا کراتینین سطح 9 به معنی هر دو از کلیه ها شکست خورد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کراتینین سطح 9 به معنی هر دو از کلیه ها شکست خورد

آیا سطح کراتینین 9 به معنی هر دو کلیه ها شکست خورده؟ در واقع، کلیه توابع جبران قوی، تنها در صورتی که عملکرد کلیه ها از 50٪ کاهش سطح کراتینین نشان داد یک افزایش واضح، بنابراین یک بار سطح کراتینین خود را تا 9 از بدان معنی است که هر دو کلیه خود را شکست خورده می شوند.
کراتینین 9 یعنی چه بیمار بیماری کلیوی؟
به رک و پوست کنده، سطح کراتینین از 9 است ارزش بسیار بالا، یک بار کلیه بیماری بیمار به سطح بالا به آن، این بدان معناست که بیماری خود را به مرحله 5 بیماری کلیوی است که آخرین مرحله از بیماری کلیوی کاهش یافته است. در صورت عدم درمان زندگی خود را در خطر باشد، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه به بالا آن پرداخت.
بیماران یک بار سطح کراتینین خود را تا 9 چه باید بکنیم؟
هنگامی که بیمار سطح کراتینین تا 9 دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد توسط پزشکان به شما توصیه، هر دو آنها را رایج ترین راه برای خرید و فروش بیماری مرحله 5 کلیه است. با این حال، هر دو آنها را به برخی از عوارض جانبی در طول درمان به ارمغان بیاورد.
بنابراین برای افرادی که ترجیح می دهند درمانی بی خطر و بدون درد است شما می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا را انتخاب کنید، می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی بهتر با بهبود عملکرد کلیه خود زندگی می کنند. است که می گویند، بیماری کلیوی بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: